Toegangsbord Sportpark 't Wilpelo

15-1-2019

Vanmiddag hebben burgermeester Cia Kroon en wethouder Harry Nijhuis een nieuw toegangsbord voor sportpark Wilpelo onthuld.

Dit bord is beschikbaar gesteld door... hockeyclub Losser als dank voor de warme ontvangst op het sportpark door de andere sportclubs.

Sportclub Overdinkel willen we specifiek benoemen voor de supergoede samenwerking en de mogelijkheid om van hun accommodatie gebruik te maken.

Aanwezig waren vertegenwoordigers van alle aanwezige sportclubs zodat de afvaardiging van de gemeente kennis kon maken en ‘een kijkje in de keuken’ van de sportclubs kon doen.

We ontvingen zeer enthousiaste reacties op het entreebord en een groot compliment aan de sportclubs van sportpark het wilpelo voor de goede samenwerking.

Jade van Slooten
Gaaaaaaaaffffff