Start seizoen 2021-2022

13-8-2021
Seizoen 2021-2022 staat op het punt van beginnen.

Het bestuur heeft gisteren voor het eerst weer vergaderd om met elkaar een aantal belangrijke zaken te bespreken.

Trainersstaf:
Met grote blijdschap kunnen we mededelen dat de trainersstaf en coördinatie ongewijzigd blijft. Hiermee borgen we de kwaliteit en kwantiteit naar onze leden toe.

Onderhoudsteam:
Voor het onderhoud van onze tuin en veld zijn we opzoek naar vrijwilligers die periodiek mee willen helpen! Voor meer informatie neem dan contact op met Gerard.

Eerste onderhoudsdag is op Woensdag 25 Augustus tijdens de trainings uren

Opening van het veld:
We hebben er helaas door Corona lang op moeten wachten maar we gaan de opening van het veld zeer binnenkort doen. We gaan dit in twee fases doen.

1. Voor leden en ouders/broers/zussen.
Dit zal een sportieve ouder kind toernooi gaan worden met aansluitend een bbq.
Hiervoor zijn we opzoek naar vrijwilligers die deze dag (middag/avond) willen helpen! Aanmelden kan bij het bestuur.

2. Voor buren/ sponsoren en andere genodigden.
Deze middag/avond zal speciaal ingericht gaan worden voor genodigden.

Trainingen:
Maandag 23 Augustus starten de trainingen weer. Binnenkort zal het schema zichtbaar zijn in LISA en op de website.

Ouderavond:
Ouders van nieuwe jeugdleden zullen hiervoor worden uitgenodigd. We gaan hierbij de oa :3 volgende onderwerpen bespreken; trainingen, veldhockey, coaching, zaalhockey, spelregels etc.

Wij wensen alle leden en aanhang een sportief seizoen toe en dat de bal maar vaak mag rollen dit jaar en dat we Corona nu achter ons kunnen laten!

Opmerkingen