Hockeyclub Losser zoekt een trainer.

9-7-2023

Beste leden,

Ben je gepassioneerd over hockey en wil je anderen helpen hun vaardigheden te ontwikkelen? Dat kan bij Hockeyclub Losser! Vanwege het vertrek van onze huidige trainer (Bart), zijn wij op zoek naar een nieuwe hockey trainer.

Wat doet een trainer van HCL:

·zorgen dat het accent ligt op het aanleren van technische vaardigheden en hockey skills;

·zorgen dat de intensiteit goed is tijdens de training, niet stilstaan, niet te lang uitleggen;

·zorgen dat alle kinderen gestimuleerd en geënthousiasmeerd worden;

·zorgen dat het organisatorisch goed gaat, er voldoende materialen zijn, de oefeningen goed uitgezet zijn;

·zorgen dat alle kinderen plezier hebben!

We zoeken een enthousiaste trainer die graag op het veld staat, kinderen beter wil maken, hulpouders kan begeleiden en altijd het overzicht weet te bewaren. Je bent enthousiast, energiek, maar ook geduldig en duidelijk in je uitleg. Het is belangrijk dat je makkelijk kunt omgaan met kinderen tussen 10 en 18 jaar.

Ben jij onze nieuwe trainer? Of ken jij iemand die het leuk vindt om training te geven? Aanmelden kan via [email protected].

We horen graag van je!

Sportieve groet,