Zaalcompetitie - Zaalwachten - Scheidsrechters

7-12-2017

Onderwerp: Zaalcompetitie – Zaalwachten – scheidsrechters

Beste leden, ouder(s) en/of verzorger(s),

We staan aan de vooravond van een lang binnen seizoen. Op dit moment zijn er nog vele taken die geregeld moeten worden.

Wij als bestuur kunnen en gaan dit alleen nog voor 10 en 16 December regelen. Nadien, 14 Januari en 17 Februari 2018, willen wij deze taken overgenomen zien worden door ouders.

Op dit moment zijn er al door andere clubs twee teams uit de competitie gehaald (met alle gevolgen van dien voor de hele planning) omdat er geen ouders zijn die willen bij springen in de organisatie c.q. ondersteuning. Laten we dit voorkomen met zijn allen.

De teams die vrijwillig al een planning maken, n.a.v. de oproep op de Algemene Leden Vergadering, willen wij dan ook middels deze weg bedanken voor hun inbreng.

De vrijwilligers die het nu doen kunnen dit niet alleen! Renate en Ward hebben te veel andere taken dat dit niet meer te combineren valt met de zaalcompetitie.

Elke andere club heeft ouders bereid gevonden (aangesteld) om blokken te klokken en te fluiten. Deze hulp vragen wij U nu ook in en met deze brief!

Indien er niet genoeg hulp komt zullen we keuzes moeten maken die gevolgen hebben voor verdere de zaalcompetitie. Het zijn maar 2 – 3 Zaterdagen voor dit seizoen. Als de taken in het team verdeeld worden is het maar 1x per zaalseizoen.

Scheidsrechters

Vorig seizoen konden we nog een beroep doen op OHC Bully om scheidsrechters te leveren. Dat is dit jaar niet mogelijk omdat ze te veel eigen teams in de competitie hebben. Er zal dus per wedstrijd gekeken moeten worden in de zaal naar ouders van tegenstanders om ons te helpen.

Sommige teams hebben meerdere coaches. De vraag aan hun is om mee te helpen met het fluiten van deze wedstrijden.

Een vereniging kan niet zonder vrijwilligers!

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws