Start jubileum jaar

26-8-2024
Beste hockeyers, ouders en verzorgers,

De laatste week van de zomervakantie is aangebroken en dat betekent dat het traditionele Breughel weekend voor de deur staat! We hopen dat iedereen er ontzettend van geniet en wensen jullie veel plezier toe.

Achter de schermen zijn we al weken druk bezig geweest met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen. Morgen gaat ons onderhoudsteam het veld schoonmaken. Dit zullen ze deze week herhalen, aangezien er langs de kanten veel onkruid groeit en er al veel eikels liggen. Kun jij een handje helpen? Neem dan even contact op met Gerard of Ward. Alle hulp is welkom!

De planning voor de eerste competitieronde en het barschema staat al in LISA. Deze week zullen ook de trainingstijden en het scheidsrechterschema in het systeem verschijnen. We starten het seizoen met twee thuisspeeldagen, waarop "alle teams" thuis spelen. Het belooft een drukke en gezellige boel te worden! Kom jij ook supporten? Of wil je meehelpen? Vele handen maken licht werk, dus alle hulp is meer dan welkom.

Daarnaast zijn we nog op zoek naar sponsors. De overheid overweegt om te bezuinigen op sport, wat impact kan hebben op onder andere het Jeugdsportfonds en enkele subsidies die we ontvangen. Ben jij een sportfanaat of ken je iemand die onze club zou willen ondersteunen als sponsor? Neem dan contact op met Gerard en/of Ward.

Ook binnen het bestuur hebben we nog enkele plekken vrij, zoals die van voorzitter en secretaris. Wil jij je inzetten voor de club op bestuurlijk niveau? We zouden het geweldig vinden om van je te horen!

Dit jaar vieren we een bijzondere mijlpaal: onze club bestaat maar liefst 10 jaar! We willen dit niet stilletjes voorbij laten gaan en zijn op zoek naar enthousiaste mensen die willen meedenken en meehelpen bij het organiseren van activiteiten om dit jubileum te vieren. Tot nu toe hebben we twee aanmeldingen ontvangen, maar we hopen op meer ideeën en betrokkenheid van onze leden en ouders. Heb jij een leuk idee of wil je meehelpen? Laat het ons weten!

We kijken uit naar een sportief en succesvol seizoen samen met jullie allemaal!

Met sportieve groet,

Bestuur HC Losser