Ruilbeurs bij HC-Losser

15-11-2018
Nieuwsafbeelding

Beste HCL'ers!

Zaterdag 24 november organiseren we weer een kleding(ruil)beurs! Vanaf 12 uur kun je terecht in de kantine van sportclub Overdinkel met HCL kleding, schoenen en sticks die te klein zijn geworden. Maar uiteraard ben je hier, ook zonder kleding inbreng, van harte welkom om te kijken of er iets is binnengebracht wat je nodig hebt!

Graag hanteren we vaste prijzen om de ruil soepel te laten verlopen. Dus graag de materialen voorzien van een sticker/tape met daarop naam, maat en prijs. Ruilen met gesloten beurzen is natuurlijk mooi, maar denk er ook aan om contant geld mee te nemen!

Broekje/Rokje 7,50

Shirt 5,00

Hoodie/Trui 10,00

Sokken 2,50

Stick (flink beschadigd) 5,00 of (nog in erg goede staat) 10,00

Schoenen 7,50

Hockeytas (variabel)

Na afloop heb je de keuze om de niet verkochte materialen weer mee te nemen of achter te laten bij de organisatie voor een latere ruil. Bij achterlaten gaan de stickers er van af en worden het puur ruil artikelen. Dus iemand levert bv een kleine hockeystick in en pakt er een grotere maat voor terug. Zo blijft er altijd een ruilvoorraad.

HCL kleding(ruil)beurs

Wanneer: Zaterdag 24 november