Online aankopen via Sponsorkliks

6-11-2019

Beste HCL-lid,

Graag uw aandacht voor het volgende.

Het is al enige tijd mogelijk om met uw online aankopen de club te ondersteunen.

Echter willen wij u het advies geven om eerst bij de lokale ondernemers te kopen. Ze zijn de grote steunende kracht voor ons als kleine club maar ook voor meerdere activiteiten in de gemeente Losser.

Mocht U het niet kunnen vinden dan is er een mogelijkheid om dan via de online wereld de club te sponseren. Ga de volgende keer dat u iets online wilt kopen eerst naar https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?&club=5501&cn=NL&ln=nl

Of

Op de website van HC-Losser staat een banner van
SponsorKliks. Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue en Booking.com. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert jouw sponsordoel een commissie op terwijl u zelf dezelfde prijs betaalt, het kost U dus niets extra.

Doe hetzelfde als u een pizza wilt laten bezorgen bij
Thuisbezorgd.nl. Via jouw sponsordoel kunt u terecht bij 7.000 restaurants waarbij elke bestelling geld oplevert.
Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Namens de leden bedankt.

Bijlage: Knipsel.JPG