Hervatting trainingen onder Corona richtlijnen

27-4-2020
Mits met toestemming van de gemeente (welke we dinsdag verwachten) gaan we Woensdag 29 april starten met de trainingen en volgen we onderstaand protocol
———————————————
Beste leden, ouder(s) en/ of verzorger(s),

We hebben vorige week allemaal mee gekregen dat we weer mogen trainen maar wel met strikte voorwaarden. Deze voorwaarden staan in een algemeen beleid beschreven door de NOC-NSF (zie link – lees deze aandachtig door voor dat uw kind komt trainen)

De training start aanstaande woensdag 29 april op de gebruikelijke uren

Verder als club hebben we de volgende richtlijnen beschreven en gaan we volgen:
• Trainers zijn zichtbaar aanwezig dmv een 1,5 meter hesje…
• Corona coördinatoren zijn ook zichtbaar aanwezig dmv een 1,5 meter hesje.
o Gerard Olde Boerrigter
o Ward Zwiers
• De coördinatoren zijn in bezit van beschermmaterialen mocht er onverhoopt wat gebeuren mbt EHBO dan staan ze klaar.
• Er is desinfectie middel aanwezig op de locatie.
• Ouders mogen niet op het veld aanwezig zijn tijdens de training.
• Ouders kunnen hun kind wel brengen met de auto maar moeten zelf wel in de auto blijven.
• Er is een aparte fietsenstalling ingericht op de parkeerplaats.
• Er is een aparte loop route naar en van het veld gemaakt -> deze routing dient opgevolgd te worden. Deze wordt ter plekke aangewezen.
• Kinderen dienen uitdrukkelijk de protocollen op te volgen.
o Jeugd vanaf 13 jaar "moeten” 1.5 mtr afstand houden van elkaar.
▪ Dit geldt ook voor de tassen en kleding bij de dug outs!
o Wie deze niet opvolgt zal een waarschuwing krijgen en bij niet opvolgen ervan van de training worden verwijdert.
• Toiletten zijn gesloten.
• Clubgebouw is gesloten.
• Kinderen mogen de hockeyballen niet met de hand aanraken – alleen met de stick .
o Dit geldt voor alle materialen.
• Kinderen mogen niet mee helpen opruimen (dit doen de coördinatoren).
• Jeugd vanaf 13 jaar mogen niet naast elkaar fietsen, ook hier 1,5 meter afstand.

Als bestuur hopen wij dat u allen mee wilt werken aan deze protocollen en voorwaarden. Wij adviseren u dan ook om dit met uw kind te bespreken dan weten zij en wij dat ze op de hoogte zijn van de nieuwe richtlijnen om en op het veld.
Mocht bovenstaande vragen bij u oproepen dan kunt u telefonisch contact opnemen met
Gerard Olde Boerrigter 06-55754064

Met sportieve groet,