Rabobank Clubsupport

14-9-2020
Over Hockey Club Losser
Hockeyclub Losser is een jonge club die net 5 jaar bestaat. Sinds dit jaar hebben we de beschikking over een mooie complete accommodatie en zijn we voorbereid voor de toekomst en groei. Tot en met vorig jaar waren we de enige club in heel Nederland met een natuurgrasveld. Heel uniek maar niet toekomstbestendig. Omdat we een kleine club zijn hebben we veldcapaciteit over en willen graag samenwerken met gemeente, basisscholen en sportverenigingen zodat het veld optimaal benut wordt.
Ons doel
Na de grote uitgave aan het realiseren van een kunstgrasveld resteert ons nog de aanleg van een terras en pad naar het veld. En we willen graag een achteruitgang maken in het clubhuis wat we delen met de Tennis Club Overdinkel. Het terras moet nog geheel aangelegd en gemeubileerd worden. Daarnaast willen we een extra ingang realiseren in het clubhuis. Er is nu alleen een ingang aan de zijde van de tennisclub.
Stemperiode
Ben jij lid van de Rabobank? Dan kun je je stem uitbrengen van 05 Oktober tot en met 25 Oktober.
Hiervoor en over krijgen de leden van de Rabobank bericht