Kantine wederom gesloten en geen publiek bij wedstrijden en trainingen.

29-9-2020

Beste leden van HC-Losser,

Het bestuur van HC-Losser heeft kennisgenomen van de nieuwe coronamaatregelen op het sportbeleid, welke om 19:00 uur tijdens de persconferentie werd meegedeeld.

M.b.t. de regels voor Sport en Spel geeft premier Rutte in de persconferentie het volgende aan:

Regels voor sport en spel

• Op dit moment zijn alle binnen- en buitensporten nog mogelijk.
  • Waar mogelijk houdt iedereen 1,5 meter afstand. Maar als dat onmogelijk is voor een normaal spelverloop mag tijdens het sporten de 1,5 meter tijdelijk worden losgelaten.
  • Er vindt een gezondheidscheck plaats voor aanvang van de training of wedstrijd.
  • Per 29 september 2020 18:00 uur is publiek bij sportactiviteiten niet meer toegestaan. Dit geldt zowel voor amateur als professionele sportwedstrijden en trainingen.
  • Per 29 september 2020 18:00 uur zijn de sportkantines gesloten.

Na 3 weken zal dit door het RIVM geëvalueerd worden.

Voor meer informatie verwijs wij jullie naar de site: