Nieuw kledingmerk

21-6-2022
Beste leden,
Na 6 jaar sponsorschap/contract nemen we afscheid van Reece als kledingmerk en materiaalsponsor. Namens alle leden en het bestuur, willen wij Reece bedanken voor hun sponsorschap, hulp, advies en ondersteuning bij het opstarten van de club!
Samen met ’t Hoen Losser en Sportslabel hebben we goede toekomstgerichte gesprekken gevoerd, waarna we deze week een 6 jarig contract zijn overeengekomen met het kledingmerk Indian Maharadja.
Hierbij willen wij u informeren over de overgangsperiode van het aankomende jaar: Seizoen 2022-2023.
🏑Leden die zich onlangs hebben aangemeld, of leden die in het voorjaar nieuwe kleding gekocht hebben, mogen dit tijdens dit seizoen blijven dragen totdat er nieuwe kleding benodigd is.
🏑Het tenue blijft wit – rood.
o Wit polo shirt (conform de wens van de spelers/ leden).
o Rode rok.
o Sokken worden voorzien van ons HCL logo.
🏑Binnenkort zal via ´t Hoen een openingsaanbieding worden gepresenteerd. Nadere informatiehierover volgt.
Wij zijn als bestuur trots u over deze ontwikkeling te kunnen informeren, en willen u namens de club een goede prijs- kwaliteit verhouding aanbieden.
Wij willen ´t Hoen en Sportslabel bedanken voor de positieve gesprekken, het helpen meedenken en het door ontwikkelen van Hockey Club Losser.
Met sportieve groet,

Bijlage: IMG4271.jpg