🎉10-jarig jubileumjaar in 2025!

20-4-2024
Beste leden van Hockeyclub Losser,

Het is met groot enthousiasme dat wij jullie uitnodigen om deel te nemen aan een bijzonder moment in onze clubgeschiedenis: ons 10-jarig jubileumjaar in 2025! ðŸŽ‰

Hockeyclub Losser heeft gedurende het afgelopen decennium een geweldige gemeenschap opgebouwd, en dit jubileum is een uitgelezen kans om samen te komen, herinneringen op te halen en vooruit te kijken naar de toekomst.

Om dit jubileumjaar tot een groot succes te maken, hebben we jullie hulp nodig. We zijn op zoek naar vrijwilligers die willen bijdragen aan de festiviteiten, activiteiten en evenementen die we gedurende het jaar zullen organiseren.

Denk hierbij aan:
1. Organisatie van jubileumfeesten: Laten we samen een onvergetelijk feest neerzetten om ons 10-jarig bestaan te vieren!

2. Sportieve evenementen: We willen speciale hockeytoernooien en wedstrijden organiseren. Jouw hulp is hierbij van onschatbare waarde.

3. Promotie en communicatie: Help ons om het jubileumjaar onder de aandacht te brengen bij alle leden en oud-leden.

4. Sponsoring en fondsenwerving: Samen kunnen we ervoor zorgen dat we voldoende middelen hebben om alle activiteiten te realiseren.

Heb je interesse om als vrijwilliger bij te dragen aan ons jubileumjaar? Laat het ons weten! Stuur een e-mail naar [email protected] met daarin jouw naam, contactgegevens en de specifieke rol waarin je geïnteresseerd bent.

Laten we samenwerken om van ons 10-jarig jubileumjaar een onvergetelijke periode te maken.

We kijken uit naar jullie betrokkenheid en enthousiasme!

Met sportieve groet,
Het bestuur van Hockeyclub Losser