Nieuws update November

17-11-2016
Beste leden,

Hieronder een aantal wijzigingen mbt tijden en trainingsdagen.
  1. Zaterdag 19 November laatste buiten training op de Zaterdag
  2. Dinsdag 22 en Woensdag 23 November laatste buiten training door de weeks
  3. Woensdag 23 November hockey clinic bij Bully met hockey profs. www.rvsportreizen.nl voor meer informatie
  4. Zaterdag 26 November dus geen training.
  5. Zondag 27 November een clinic bij en door Bully heren 1. Kosten per persoon €5,- (inc broodje knakworst en ranja) Opgave bij Gerard. Hierbij is een wijzing in aanvang tijd. Omdat er inhaalwedstrijden zijn bij Bully die van de week bekend zijn geworden moeten we een uurtje later beginnen. Aanvang is nu 15:00 uur! GEEF JE OP WANT HET  WORDT EEN LEUKE MIDDAG!!!!!
  6. Zaterdag 3 December 1e zaaltraining. Planning komt nog. Thema Sinterklaas -> we hebben ook een kleinigheidje voor alle leden!

M.b.t. zaalhockey is er nog wat onduidelijkheid. Er is alleen gecommuniceerd dat de leden die aan de competitie mee doen een zaalstick nodig hebben. Maar ook leden die alleen trainen bij de Bardel hebben deze nodig. De Bardel heeft vanaf dit seizoen regels opgesteld hiervoor. Sticks mogen niet meer afgetapte worden. Heb je geen zaalstick dan mag je niet mee doen aan de trainingen en competitie. Afgelopen maandagavond hadden we een verkoopavond met acties hiervoor ingericht. Deze is nu door de onduidelijkheid verlengd. Golbach weet hiervan en werkt gelukkig mee in deze.

Planning voor de zaalcompetitie is volgende week bekend en zal zo snel mogelijk gemaild worden naar een ieder. Het heeft even wat tijd gekost omdat we wat problemen hadden met de zaal uren. De contributie hiervoor kan worden betaald bij Gerard. Tevens krijgen we een digitaal zaalhandboek welke op de site geplaatst gaat worden en in LISA te vinden zal zijn. Omdat alle teams een eigen keepers set nodig hebben voor deze competitie zullen we nog twee sets extra aanschaffen. Dan hebben alle teams een set. Op dit moment hebben Jasper -JE1 / Noor-MC/D en Lois-MB1 al een set. Dus de twee nieuwe sets zijn voor de teams ME1 en ME2. omdat we hier nog geen vaste keeper voor hebben zullen we hier gaan rouleren per dag of wedstrijd.

Verder willen wij alle verkopers en kopers van de GROTE CLUB ACTIE bedanken! Dit was onze 1e keer dat we mee deden. Met maar liefst € 640.- kunnen we dan ook zeggen dat we een geslaagde actie hebben gehad. Dit zal hopelijk volgend jaar een mooi vervolg krijgen.

Maar we hebben nog een actie lopen; VUL DE KAS bij Jumbo de Jong. Bij elke aankoop van €10.- of meer krijgt u een voucher die u aan ons kunt schenken. Mocht u nog een boodschap nodig hebben? Denk dan aan HCL!

Met Vriendelijke groet,

Het Bestuur van HC-Losser

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws