Voorinschrijving zaalcompetitie 2017-2018

1-2-2017
Best leden,

We zijn nu nog vol op bezig met ons 1e zaalseizoen!

Maar de zaalcommissie is al weer bezig met het volgende seizoen. Omdat we dit jaar redelijk veel tijd hebben moeten steken in het reserveren van de zalen willen we nu een stap eerder beginnen.

Op dit moment spelen er 128 teams mee in de competitie. Dat gaan er naar alle waarschijnlijkheid >200 worden. Dus u begrijpt dat we eerder willen gaan beginnen met plannen en reserveren van de zalen.
Ook speelt hierin mee dat we een zaal gaan missen nml. die op de vliegbasis want deze gaat sluiten. En er zijn teams die nu in de KNHB competitie mee spelen maar toch liever met de TVO mee willen spelen.

Op dit moment spelen we met de volgende teams mee in de competitie;
MeisjesB1 – MeisjesC/D1 – MeisjesE81 – MeisjesE82 en JongensE81

Dat kunnen we gaan uitbreiden naar (omdat de club gegroeid is);
MB1 – MC1 – MD1 – ME81 – ME82 - ME83 en JE81

Doorstroming vanuit de F jeugd gaat in samenspraak met de trainerscoordinator.

Dus wat vragen we van U.
Die gene die ook het seizoen 2017-2018 mee willen doen aan de zaalcompetitie van de TVO kunnen zich "NU” al inschrijven voor het komende seizoen!
Doe dit voor 12 Februari a.s.!

14 Februari komt de TVO commissie weer bij elkaar. Dan willen we een indicatie gaan krijgen hoeveel teams er zullen gaan deelnemen aan de nieuwe competitie ronde.

Aanmelden kan in LISA via evenementen maar ook dit mailtje kunt u beantwoorden!

Zaterdag zullen we dit tijdens de training nog even aan stippen bij de jeugdleden!

Groet
Ward Zwiers, Ward
TVO commissie lid

Bjorn Zwerink
Ik meld Bjorn voorlopig aan.
Jesper Bos
Ik meld Jesper voorlopig aan.

Reageer op het nieuws